Uitstekend geholpen met de artiesten boeken

Ongeveer een maand geleden nu hadden wij met het bedrijf een groots jubileum om te vieren. Het bedrijf bestond 50 jaar en dat moest natuurlijk met een groot feest gevierd worden. Er was aan mij gevraagd of ik dit samen met een aantal collega’s kon organiseren. Om het allemaal zo makkelijk mogelijk te houden werd ik aangewezen als hoofd van het feest comité ik moest dus alles overzien en ervoor zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld zou worden. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan! Ik had wel eens vaker feesten georganiseerd, vandaar ook dat de keuze op mij viel, maar nog nooit van dit formaat. Geld was absoluut geen probleem, dus we konden in feite alles doen wat we maar konden bedenken en zo werd het idee geboren om te kiezen voor een of meer artiesten boeken. Maar hoe pak je dit aan? Een snelle zoektocht op Google leerde mij dat de website voor dit soort dingen die van Euro Entertainment is. Bij dit bedrijf kun je allerlei soorten artiesten boeken.

  • Bands
  • Dj’s
  • Zangers en zangeressen
  • Presentatoren

Met het samengestelde feestteam wilden we iets organiseren voor onze collega’s dat niemand meer zou vergeten. Ten eerste werden er allemaal wilde ideeën op tafel gegooid. We moesten gaan skiën of iets in die richting. Aangezien de bazen toch wel graag wilden dat iedereen op maandag gewoon weer op kantoor zou verschijnen gingen we voor de iets veiligere optie van artiesten boeken en een knallend feest organiseren!

Hulp bij artiesten boeken

Als rookie op het gebied van artiesten boeken had ik geen idee hoe ik dit moest aanpakken of waar ik rekening mee moest houden. Ik wist niet eens om hoeveel geld het zou kunnen gaan. Ik probeerde dit uit te vinden met behulp van het internet, maar ik vond zoveel verschillende informatie dat ik daar niet echt wijzer van werd en dus was het tijd om serieuzere maatregelen te nemen. Ik nam contact op met de medewerkers van Euro Entertainment. Ik was wat nerveus voordat ik de telefoon oppakte, ik was toch wel een beetje bang om domme vragen te stellen. Maar ik werd meteen heel vriendelijk geholpen en ze vond de vragen die ik stelde helemaal niet vreemd of dom. Omdat we er met de groep nog niet helemaal uit waren gekomen welke artiest we nu precies wilden, vroeg ik aan de dame die ik sprak of zij mij kon adviseren op het gebied van artiesten boeken. Ze stelden mij een aantal vragen over wat voor soort feest het was en wat het budget was waar we aan zaten te denken. Ik gaf haar de informatie en zij ging voor mij op zoek naar artiesten die op de datum van het feest nog beschikbaar waren en die pasten binnen onze wensen.

Heel gemakkelijk artiesten boeken

Achteraf gezien had ik eigenlijk verwacht dat het artiesten boeken veel meer moeite zou kosten om een artiest te boeken, maar dit was relatief eenvoudig geregeld. Ik werd na ongeveer een dag teruggebeld door Euro Entertainment met het nieuws dat zij een artiest hadden gevonden die goed bij ons feest zou passen en die ook nog beschikbaar was. Wij waren heel blij met de keuze en het artiesten boeken kon dus van het to do lijstje afgehaald worden. Dat was weer een taak minder die volbracht moest worden. Als jij binnenkort ook een feest moet organiseren en je wilt hiervoor een artiest inhuren, dan raad ik je zeker aan om dit via Euro Entertainment te doen. Ze hebben een ruim database van artiesten waaruit je kunt kiezen.

Reageren is niet mogelijk